Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

H κατάτμηση του προγράμματος Σπουδές στην Εκπαίδευση και η αντίδραση μας για την καταστρατήγηση αρχών της Ανοικτής Εκπαίδευσης, 4/1/2007


OI ΦIΛOI TOY EΛΛHNIKOY ANOIKTOY ΠANEΠIΣTHMIOY
KAI TOY ANOIKTOY ΠANEΠIΣTHMIOY KYΠPOY
Kαλυψούς 15, Διαμ. 202, Aκρόπολη, Λευκωσία 2014, Tηλ. 99053060 , 22332686
http://www.geocities.com/filoieapapk e-mail: stratgkcy@cytanet.com.cy


Λευκωσία , 4/1/2007

Προς τον Πρόεδρο της ΔΕ του ΑΠΚυ
κ. Πάνο Ραζή
και τα μέλη της ΔΕ

Aγαπητέ κ. Πρόεδρε,

Εχουμε ενημερωθεί από μέλη φοιτητές του Συνδέσμου ότι το Ανοικτό Πανεπιστήμιο προχώρησε στη δημιουργία 4 κατευθύνσεων στο Πρόγραμμα "Σπουδές στην Εκπαίδευση". Ας σημειωθεί ότι στο αντίστοιχο Πρόγραμμα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου που λειτουργεί εδώ και οκτώ χρόνια δεν υπάρχουν κατευθύνσεις. Η Κατάτμηση του πιο πάνω Προγράμματος και η δημιουργία κατευθύνσεων με υποχρεωτικές και μη υποχρεωτικές Θεματικές Ενότητες ουσιαστικά καταστρατηγεί βασικές αρχές της Ανοικτής Εκπαίδευσης, και βρίσκεται σε αντίθεση με το περιεχόμενο της Ενότητας 1.2 του Τόμου Α , Θεσμοί και λειτουργίες, της Θεματικής Ενότητας Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση σύμφωνα με το οποίο ο κάθε φοιτητής έχει το δικαίωμα να διαμορφώνει όπως ο ίδιος επιθυμεί την μορφωτική του φυσιογνωμία. Ακόμη βρίσκεται σε αντίθεση με την έννοια της Ενηλικιότητας(που έχει ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τον αυτοπροσδιορισμό, τον αυτοκαθορισμό) με την οποία καταπιάνεται ο Τόμος Α της Θεματικής Ενότητας Εκπαίδευση Ενηλίκων του Προγράμματος Σπουδές στην Εκπάιδευση.

Γιατί κάποιος που θέλει να παρακολουθήσει Διδακτική των Φυσικών Επιστημών ή Διδακτική των Μαθηματικών ή Πληροφορική και Τεχνολογία στην Εκπαίδευση να μην έχει το δικαίωμα να παρακολουθήσει τη Θεματική Ενότητα Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων; Για ποιό λόγο ένας φυσικός ή ένας μαθηματικός ή ένας χημικός, ή κάποιος άλλος που θέλει να παρακολουθήσει Διδακτική να μην έχει το δικαίωμα να παρακολουθήσει Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων; Γιατί αφαιρείται από αυτούς τους ανθρώπους αυτό το δικαίωμα; Το ΕΑΠ δεν το απαγορεύει, το ΑΠΚυ γιατί το απαγορεύει; Για ποιο λόγο ένας Φιλόλογος που θέλει να παρακολουθήσει Γλωσσική Ανάπτυξη και Εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον δεν έχει το δικαίωμα να παρακολυθήσει Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων; Το 60% των φοιτητών στο Πρόγραμμα, από ότι γνωρίζουμε, παρακολουθούν την Θεματική Ενότητα Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και πιθανότατα και το υπόλοιπο 40% να έχει την ίδια επιθυμία σε κάποια άλλη χρονική στιγμή. Δεν συμφωνούμε καθόλου με τους πιο πάνω περιορισμούς για αυτό θα θέλαμε πολύ να επανεξετάσετε την απόφαση σας. Περιμένουμε την απάντηση σας.


Eκ μέρους του ΔΣ
H Γραμματέας O Πρόεδρος


Kάτια Aσιήκαλη Δρ Γεώργιος Στρατουράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου